۱۳۹۸ مرداد ۵, شنبه

معرفی ادکلن ماه تولد دندلیون فرانسه – بهترین برند ادکلن ماه تولد

معرفی ادکلن ماه تولد دندلیون فرانسه – بهترین برند ادکلن ماه تولد

Horoscope-Dandelion-odkolon-mahtvalod-www.20to20.ir_-600x313 معرفی ادکلن ماه تولد دندلیون فرانسه – بهترین برند ادکلن ماه تولد

معرفی ادکلن ماه تولد دندلیون فرانسه – بهترین برند ادکلن ماه تولد

محصولات  برند دندلیون  بر اساس سلیقه اروپا و بازار جهانی در  ۳۴ رایحه  مختلف با نام تجاری دندلیون  طراحی شده است.
Horoscope-Dandelion-Capricorn-for-Men-www.20to20.ir_-1 معرفی ادکلن ماه تولد دندلیون فرانسه – بهترین برند ادکلن ماه تولد
 دندلیون با به کار بردن  عناصر طبیعت با توجه به سلیایق بازار جهنی و ملیت های مختلف و استفاده از عناصر مختلف ادکن های دندلیون را تولید و به بازار عرضه نموده است.
با توجه به اخذ گواهی  GMP و همکاری  با بهترین شرکتها و طراحان  عطر و ادکلن و نیز استفاده  از بهترین مواد اولیه برای تولید عطر و ادکلن ها  برند دندلیون توانست به یکی از معروفترین شرکت های  اروپادر صنعت عطر و ادکلن تبدیل شود.
Horoscope-Dandelion-Leo-for-Men-www.20to20.ir_-600x557 معرفی ادکلن ماه تولد دندلیون فرانسه – بهترین برند ادکلن ماه تولد
آخرین تولیدات برند دندلیون با نام تجاری هورسکوپ می باشد . که این پروژه شامل ۲۴ مدل از ادکلن های ماه تولد  در اندازه ۳۰ میلی لیتر برای هر زنان و مردان می باشد که  در   ۱۲ مدل بر اساس تمام ۱۲ ماه در سال برای آقایان ، و همچنین ۱۲ مدل برای زنان است .
 ادکلن  ماه تولد دندلیون -هورسکوپ  بعد از ۵ سال تحقیقات، کار سخت و انجام بسیاری از تست ها در میان مردم و دریافت بازخورد و در پاسخ آنها در باره ی ادکلن ماه تولدشان  طراحی شده است .
Virgo-for-Woman-dandelion-horoscope-www.20to20.ir_-600x483 معرفی ادکلن ماه تولد دندلیون فرانسه – بهترین برند ادکلن ماه تولد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر